.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاتم بخشی به ترکمنستان به پاس قطع گاز در زمستان!
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ...

در حالی که زمستان گذشته به دلیل قطع غیرقانونی گاز وارداتی ترکمنستان به ایران، بسیاری از هم وطنان ما دچار مشکلات شدیدی شدند، مقامات ایرانی برای دومین بار این اقدام را جبران نمودند!

به گزارش «فردا»، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران،کسایی زاده در گفت و گو با خبرگزاری مهر اعلام نمود که «براساس توافق ایران و ترکمنستان، قرار شد قیمت گاز وارداتی ایران از ترکمنستان افزایش یابد. ایران افزایش قیمت گاز وارداتی از این کشور را پذیرفت.»

هم چنین وی از «تحت بررسی بودن» پرداخت جریمه از سوی ترکمنستان بدلیل قطع غیرقانونی گاز خبر داد.

این در حالی است که کشور ترکمنستان در زمستان سال 86 که سرمای بی سابقه ای کشور را فراگرفت و موجب تعطیلی چندین روزه کشور شد، گاز وارداتی خود را قطع کرده بود و این امر موجب مرگ تنی چند از هم وطنان ما بدلیل سرمازدگی شد.

درحالی جمهوری اسلامی ایران افزایش قیمت گاز وارداتی ترکمنستان را پذیرفته است که در تضاد کامل با آنچه که دولت نهم آنرا «دیپلماسی اقتدار» می نامد، می باشد.

گفتنی است چندی پیش نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان از سرمایه گذاری 62 میلیون دلاری در این کشور خبر داده بود.

انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» را دارند، صورت می گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.